Μέλισσα

Μέλισσα

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Η δική μου συσκευή συρμάτωσης

Μέχρι τώρα συρματώναμε... στο γόνατο. Λευκοπλάστ στα δάχτυλα για να τεντώνουμε το σύρμα, περίπλοκα δεσίματα, το σύρμα να σπάει..Μπορεί ο παππούς με την εμπειρία χρόνων να το έκανε να μοιάζει απλό αλλά εμένα με δυσκόλεψε αρκετά..Εδώ που τα λέμε ακόμη με δυσκολεύει. Επειδή λοιπόν ο άνθρωπος πήγε..
σκέφτηκα πως ήρθε η ώρα να εκσυγχρονιστούμε. Και εννοώ κάτι τέτοιο. 

Πήρα λοιπόν ιδέες από το ίντερνετ (μέχρι και σε ρώσικες σελίδες έψαξα) και σας παρουσιάζω τη δική μου ''μπακαλίστικη'' βερσιόν...

Όχι κάτι καινούργιο. Γωνίες για να σταθεροποιούν το τελάρο, ένα τακάκι για να έρχεται η κάτω πλευρά στο ίδιο ύψος με την πάνω, 3 ράουλα (καρούλια από κορδέλες), μία αυτοσχέδια βάση για το σύρμα ένας αρμοστήρας και ένας μοχλός σύσφιξης από...κλαδί μουριάς. Πρόσθεσα και μια παλιά κασετίνα για τα καψούλια.

Ο μοχλός σύσφιξης που δεν είναι τίποτα άλλο από ένα κλαδί μουριάς με ενσωματωμένο πάνω του το ράουλο. Φαίνεται και η βίδα που λειτουργεί ως ''στοπ''.
Δύο κομμάτια σίδερου ενωμένα σχηματίζοντας ένα Τ που με τη βοήθεια ενός ελατηρίου δεν επιτρέπουν το σύρμα να ξετυλιχτεί.

Μπορεί να είναι μια πολύ πρόχειρη κατασκευή που ''μπαζει'' από παντού, είναι όμως κάτι που το έφτιαξα εγώ. Το δικό μου τραπεζάκι συρματώματος. Προσεχώς βίντεο...


Πηγές φωτογραφιών:
http://dialamph.blogspot.gr/search/label/%CE%A0%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%9D%CE%A4%CE%95%CE%A3%20%CE%9C%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%A3%CE%A3%CE%9F%CE%9A%CE%9F%CE%9C%CE%99%CE%91%CE%A3
http://patrinaki.blogspot.gr/2015/03/blog-post_33.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου